Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Μια καληνύχτα να σου γράψω


Μια καληνύχτα να σου γράψω 
***
Είπα να κόψω από τα λόγια τα γραμμένα
Αυτά τα χίλια σ αγαπώ που σου 'χω πει
Και αλα τόσα που 'χεις πει εσύ για μένα
Και να τ'  απλώσω να σκεπάσω την ψυχή

Είπα  να πάρω από τα ρίματα στους στίχους
Που χεις γεμίσει την καρδιά μου και τους τοίχους
Να κάνω μια στροφή μόνο για σένα
Μια καληνύχτα να σου γράψω από μένα

Είπα και έριξα  την πένα στο μελάνι
Στο χρώμα κόκκινο  στα βάθη της καρδιάς μου
Είπα κα έτρεξα το δάκρυ μου ποτάμι
Το ποίημα έγραψε το χέρι της ματιάς μου

Γράψε βροχή μου κάνε δρόμους  στην ψυχή μου
Κάνε ποτάμι της αγάπης για να φτάσει
Πάνω στο σώμα  της  σαν χάδι απ' το κορμί μου
Μεσ στην καρδιά ότι πονά να της περάσει

Είπα δυο λόγια στο θεό στην προσευχή μου
όσα μου φώναξε η καρδιά για τη ζωή μου
Πώς σ αγαπάω με όση δύναμη έχω θέ μου
Και του ζητώ να είσαι πάντα αναπνοή μου

Είπα και βγήκα μες τη νύχτα δεν τ αντέχω
Να μ αγαπάς να σ αγαπώ και να μη σ έχω
Είπα Θεέ μου εκεί στα γόνατα πεσμένος
για κείνη του έρωτα  στο στήθος έχω βέλος

***
23 Ιαν 2013
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου