Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Προς μία κατεύθυνση ♥ One direction


Προς μία κατεύθυνση ♥ One direction

Προς μία κατεύθυνση ♥ One direction
***

Περνούν οι μέρες κι έχω χάσει κάθε αίσθηση
Έχει η πυξίδα της καρδιάς μου σταματήσει

Προς μία κατεύθυνση

Προς της ψυχής σου εκεί τα μέρη προς το σώμα σου
Προς των χειλιών σου τη ρωγμή προς τ άγιο στόμα σου

Πέντε οι δρόμοι για να αγγίξω τις αισθήσεις
Όλοι πια μοιάζουν της ψυχής σου απολήξεις

Ήχος για σένα των αγγέλων  ύμνοι γράφτηκαν
Εικόνες θέ μου απ' της αγάπης τ ανθισμένα
Γεύση ζωής απ' όσα μέσα μας αλλάχτηκαν
Η ευωδιά σου που φτάνει ως εμένα

Πόνοι και θλίψεις μακριά με μιας πετάχτηκαν
Και η αφή μου πια σε αγγίζει από διαίσθηση
Βαθιά στα μάτια  το εγώ το εσύ κοιτάχτηκαν
Και το εμείς πια ζει σαν σε παραίσθηση


Νυχτώνει και είσαι εδώ μέσα στις λέξεις
Φωνηέντα και σύμφωνα να  πλέξεις
Στίχους τα μάτια σου δακρύζουν και μ αγγίζουν
Ποιήματα αγάπης ακριβά μου ψιθυρίζουν


Και νοιώθω απόψε μες τα μάτια μου να ανθίζει
Δακρύων έκρηξη

Και νοιώθω πάλι απόψε της ψυχής την έκλυση
να αφήνω πάντα όσο ζω το σ αγαπώ μου

Προς μία κατεύθυνση

Και θέλω απόψε στο θεό να κάνω αίτηση
Να 'ρθει η ώρα που η ζωή θα κάνει έκπληξη
Η μέρα να 'ρθει ανατέλλοντας στα μάτια σου
Ήλιος και φως μου
στης καρδιάς σου τα κομμάτια σου

Και θέλω απόψε στης ψυχής σου την διεύθυνση
Να στείλω μήνυμα πολύ πως σ αγαπάω
Πως η ζωή μου είναι πια σε μια κατεύθυνση 
Σ αυτή μερόνυχτα τη σκέψη μου γυρνάω

Σ αυτή που Μέρες  Παραδείσου πια ζητάω !!
***

12 Ιαν 2013
***
Ποίηση: Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου