Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Κορμιά τα δυο σαν ένα


Κορμιά τα δυο σαν ένα

Κορμιά τα δυο σαν ένα 
***
Ας έκανα ταξίδι
Στα μέρη της αφής σου
Ας είχα για παιγνίδι
Το χρώμα μιας  υφής σου

Ερωτικής και λάγνας
Στου στήθους την πορφύρα
Ηδονικής και πλάνας
Σαν χείλη στην αρμύρα 

Για μένα όλος ο κόσμος
Η γη και ο ουρανός μου
Είναι  ο δικός σου δρόμος
Π' ανοίγεται εμπρός μου

Αφήνω την καρδιά μου
Να τρέξει εκεί κοντά σου
Ψελλίζουν τα φιλιά μου
Και ψάχνουν τα δικά σου

Εισπνέω σ αγαπάω
Εκπνέω σε λατρεύω
Για ώρες σου μιλάω
Κοντά μου σε γυρεύω

Εξωτικό μου στόμα
Του παραδείσου γεύση
Μες της ψυχής το δώμα
Για πάντα πήρες θέση

Ματιά μου συνουσίας
Πανέμορφη μου εικόνα
Συ την ζωή ουσίας
Την έκανες πια τώρα

Γυμνή μου εσύ σταγόνα
Πάνω σου ταξιδεύω
Αγγίζω  τη  λαγόνια
Τη νιοτη σου γυρεύω

Σκιρτισες συ ανθέ μου
Στο χάδι στο κορμί σου
σε θέλω τόσο θέ μου
πνοή του παραδείσου

Κοιτώ το πρόσωπο σου
αγγέλου όψη μοιάζει
το στήθος το δικό σου
τα χείλη μου φωνάζει

Μοιάζει κρασί σταγόνες
θαρρείς αδημονούνε
ζώνες ερωτογόνες
στα χείλη μου να μπούνε

Ανάμεσα τους τρέχουν
ποτάμι τα μαλλιά σου
χρυσό κι ασήμι  πλέκουν
 σκέπασμα στην καρδιά σου

Χάδι μου της αφής σου
πνοή στα δάχτυλα σου
αγγίζεις το κορμί μου
στα χέρια τα δικά σου

Έχεις εκεί ανθίσει
του έρωτα τη λόγχη
βαριά  πια ανασαίνουν
στο στήθος μου οι βρόγχοι

Αφήνεις στο κορμί σου
πόρτες του παραδείσου
να μπω την ηδονή σου
να δώσω στην ψυχή σου

Κορμιά τα δυο σαν ένα
μετάξι στα σεντόνια
η ώρα μοιάζει ψέμα
που το προσμένω χρόνια

***
19 Ιανουαρίου 2013
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου