Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Το σ αγαπώ το σε λατρεύω...I love it..


Το σ αγαπώ το σε λατρεύω

Το σ αγαπώ το σε λατρεύω
***

Έχω ένα κύμα εδώ στο στήθος
Που πάει κι έρχεται μαζί σου
Σε ξεχωρίζει απ το πλήθος
Και σε κρατά μες την ψυχή μου

Έχω ένα δάκρυ στην καρδιά μου
Που στάζει μέρα νύχτα  κλαίει
Και ξεχειλίζει στη ματιά μου
Κάθε στιγμή τον πόνο καίει

Έχω δυο λέξεις που μου βγαίνουν
Κάθε στιγμή που σε γυρεύω 
Σχεδόν με πνίγουν μ αρρωσταίνουν
Το σ αγαπώ  το σε λατρεύω

Ήθελα ένα φιλί στο στόμα
Δίνω γι' αυτό  ότι ζητήσεις
μισή ζωή μου αν θες ακόμα
Κι άλλη μισή για να μ αγγίξεις

Έχω ένα όνειρο στο φως μου
Εκεί στον ήλιο μου αφημένο
Να γίνει ο πόνος σου δικός μου
Και τη χαρά σου να υφαίνω

Έχω μια σκέψη στο μυαλό μου
Που μέρα νύχτα  με χαϊδεύει
Εσύ που ασίγαστο όνειρο μου
κάθε σου πράξη με ανασταίνει

Τα χέρια  λάγνα ερωτά μου
άπλωσε απόψε  αναπνοή μου
πλέξτα ξανά στα δάχτυλα μου
μοίρας μου εσύ καλό χαρτί μου

Κι έλα και σκύψε τα μαλλιά σου
χρυσό κι ασήμι εκεί στο στήθος
Σκέπασμα κάνε στην καρδιά μου
μακριά μου διώξε πια το ψύχος

Χαρτί λευκό λέξεις πεσμένες
παλεύουν να σου ζωγραφίσουν
όσα δεν μπόρεσαν οι πένες
σ όλα τα ποιήματα να αφήσουν

Ποιος τάχα πρώτος στους καιρούς μας
σιγοψιθύρισε τη λέξη
το σ αγαπώ στους ουρανούς μας
απ' άγγελο θα το 'χει  κλέψει

Κι εγώ κρυφάκουσα ένα βράδυ
Σ' ένα ταξίδι μας  θυμάσαι ?
Στου παραδείσου μας το χάδι
που σου 'μαθε πια να κοιμάσαι

Πήρα τις λέξεις των αγγέλων
τις έβαλα μες την καρδιά μου
Παρόν μου παρελθόν και μέλλον
για σένα μόνο ανασαιμιά μου

Κι απόψε πάλι την ψυχή μου
γέμισα αν θες απ' την αγάπη
και σε ζωγράφισα μαζί μου
εδώ κι εκεί στα όνειρα μου

Κι απόψε πάλι σε γυρεύω
με τις ανάσες σου κοιμάμαι
 Πέρα τον κόσμο αγναντεύω
κι όλο τα μάτια σου περνάνε

Έχω ένα πόνο στην καρδιά μου 
οι άνθρωποι τον είπαν βέλος
από το χέρια σου έρωτα μου
μα εγώ τον λέω του πόνου τέλος.

***
20 Ιανουαρίου 2013
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου